September

Resan som vi ska åka på jag och Kristofer är ju inte förän efter sommaren, skulle ju jobba på ön 1 år innan.. Men Kristofer har äntligen gått med på att jobba och bo i Nya Zeeland!!! Jag är så lycklig för det så det är sjukt. Jag har haft det som mitt drömland så länge nu men aldrig har varit i. Så jag hoppas och tror att det är lika underbart som det ser ut. Så Hanna jag hinner vara med dig län ge innan, du lär ju kanske också åka igen där vem vet?!

Mamma ringde precis, hon hade tydligen köpt en bil till mig i julklapp. En liten nissan, gammal dock men ändå en bil?! Fattade inte riktigt varför men det har hon gjort iaf. Inte ett enda litet fel på den och den gick ganska bensin-snålt. Hon tycker väl att jag ska komma hem och hälsa på lite oftare, det orkar man ju inte alla dagar i veckan direkt.

En liten grej till bara, det är första advent idag. Hur stört är inte det?! Tiden går ju så otroligt fort, vill bara att den ska gå lite lite fortare så att man kan få komma iväg till drömlandet.
Måste börja spara lite nu, måste ha 35 000 för att få ett visum... Men det fixar jag lugnt, har redan planerat allt. 10 000 är redan fixade och sen så är det ju inga problem för mig en sommar att spara ihop 25 000. Så allt är egentligen lugnt, men jag ska nog spara lite iaf nu.

Drick mycket glögg idag, mys mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback