Mitt liv.

Ja det känns ganska meningslöst och tråkigt. Det händer inget med varken mig eller något annat. Men jag måste säga att jag är så lycklig så lycklig att jag har ett jobb. Fattar inte hur folk ens orkar gå här utan jobb längre en 4 dagar. Men de kanske hittar på mer saker att göra. Känner mig mest ensam här på ön... Får väl skylla sig lite själv har ju varken orkar svara eller skicka något sms på senaste tiden. Som ursäkt har jag väl att jag jobbar ganska mycket nu.
Det är ju snart jul och vem orkar med den?! Julen är ju inte min högtid direkt. Men men, trivs som nu innan med allt mys. Vi har ju inte äckliga julkakor direkt, sedan har vi så mycket julpynt med, me like. Måste säga att det förgyller dagarna något enormt.
Jag har 16personer att köpa julklappar till och vet ännu inte vad folk vill ha... Väldigt jobbigt. Sen så får jag ingen julstämning någon annanstans än på fiket. Resten utav alla affärer i Visby ser tråkiga ut som  vanligt. Det enda som kanske hjälper en är de som brukade spela dragspel på öster men annars (så ett tack till er)...

Till den 20:e dec måste alla på fiket och några till ha köpt en julklapp för 50 kr var. Det är något som ska kunna passa alla åldrar kille som tjej. Vi ska då ha lite mys och äta julmat och ha lite julklappsutdelning. Jag vill ju köpa något roligt men har så svårt att komma på något. Så alla som läser min blogg får komma på något. Det behöver inte vara värsta super idéen men iaf. 
Jag kan berätta vad de har gett de andra åren... En toalettborste, liten halm gris, idoltavla av Mange med vältränad kropp,  grisfötter.. Nu vet jag inte om jag vet något mera. Men ni ser, ni kan skriva vad ni vill =) det är ju en salig blandning av olika saker som har getts bort.

Ha det bra


Kommentarer
Postat av: Josefin

Du kan ju gå in på la vie, där finns det massa smågrejer, där kanske dom har nåt kul. =)

2007-12-09 @ 11:58:33
Postat av: Boel

IKEA!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback