Människohatare

Jo, det har man blivit. Alla kunder ska alltid vara så jävla störiga.
Minus grader utomhus och killarna kommer in med jackan öppen och händerna i fickorna medans de lunkar fram. Det bara lyser om dem, kolla på mig, jag är cool. Och själv står man och tänker, folk kanske tyckte det när de gick på högstadiet men nu skrattar alla åt dig. Eller tjejerna som är 14 år och ser upp på de där killarna som berättar om alla de har slagit och deras slagsmål.. Jag lider!!
Och alla jävla mammor som är helt störda i huvudet. Lova mig att aldrig bli sådana när ni får barn. För det första är dem allmänt svidiga, visst det är jobbigt att ha barn men jag skulle kunna tänka mig att det blir lite lättare om man log lite. Sen så tycker faktiskt inte jag att det skulle vara mysigt att sitta och fika i samma lokal som det satt 3 mammor med brösten i vädret för att amma. Skärp er man kan göra det lite diskretare. Visst vi har inget skötbord på någon toalett men bara för det ger det inte er rätten att byta blöja på ett bord mitt i fiket. Man gör inte så. Min mormor har inte heller skötbord med då går mina kusiners föräldrar in på toaletten och lägger in filt på golvet, sedan byter dem där. Varför kan man inte göra så?! De har hundra filtar med sig... Och till sist en sista sak om alla dessa mammor. När man själv ska gå över öster så stannar man upp och kollar så att alla bil saktar in eller stannar, därefter börjar man gå. Men inte om man är mamma. Då slänger man ut barnvagnen först och antar att alla stannar. Är de helt dumma i huvudet eller?! Tycker bara synd om den som kör bilen och det stackars barnet som ligger vagnen när det händer en olycka.
Sedan har finns det skojiga gubbar..... Eller?! De kommer in och tror att de är jätteroliga man skrattar med lite artigt, men ser dem inte hur tillgjort det är? De måste ju ha lite skruvar lösa.
Hmm, vad finns det mer för jobbiga människor på fiket?
-Jo, nu minns jag. De där som ställer sig i en mils lång kö och när de kommer fram så vet de inte vad de ska ha... Står och velar i 5 minuter. Kom igen, släpp fram de bakom tills du vet vad du ska ha.
Sedan finns det underbara kunder som bara säger vad de ska ha, är trevliga, glada! De är dem som förgyller ens dagar och inte att förglömma alla goda kakor och soppor =).

Ha en trevlig natt

Kommentarer
Postat av: Sara

Miss Sofie lite aggro.. ;) Du, ska bara se efter hur mycket pengar jag har till luxenburg.. hur mycket kostar de o flyga dit?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback