Julklappar näst intill färdigt =)

Var det inte duktigt att nästan nästan hinna med alla? Det enda jag har kvar är något litet till min bror och min mamma, har andra paket till dem båda så skulle väl inte vara någon kris om jag inte hann men känner mig bara inte riktigt riktigt klar.
Turkarna var på mig igen... Vad gör jag? Hur gör jag? Dagen började seriöst med att 2 olika turkar typ sa något till mig som jag inte hörde på mindre än 30 min... Och jag hann glömma min mobil någonstans på MQ, hade lite panik där ett tag. Men jag fick som tur var tillbaka den.
Dagen fortsatte med en massa virrigheter och en lunch på crepperiet, naam =)! Fick gratis efterrätt, som var väldigt god. Läs nu noga för det här är en historisk stund i mitt liv..Jag drack 2 koppar kaffe med väldigt lite mjölk i, OCH jag tyckte det var gott!! Vet inte vad som hände med mig idag, men till efterrätten så passade det så bra ihop.
Sedan blev det ännu lite mera virrigheter och många hälsanden på folk. 3-4 som tutade på en när man gick från intersport och tillbaka till stan. Jag antog ganska fort att det var turkar. De dras till mig på något märkligt sätt, men det är ju tur att någon gör det iaf. Dock är jag ju en ganska skygg person när det gäller män. Så imorgon blir det att gå upp tidigt för att köpa de sista julklapparna. Jag är så glad, köpte till och med till min mormor idag!

Nu ska jag sova. Är lite ledsen för att jag inte kommer få maskeradkläderna till nyår =/ får ringa till dem imorgon och kolla läget. Men nu måste jag sova som sagt.

Puss och kram ses på stan

Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha, du träffade ju mig. Du borde nämna mig i din blogg oftare. Nyår kommer bli hel värd! PUSS

2007-12-22 @ 18:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback